هما و كيا

روز مادر مبارك

1392/2/11 18:10
نویسنده : افرسه
547 بازدید
اشتراک گذاری

اول از همه:

                    روز زن مبارك

 

 

                                    

همين الان از بازار بر مي گردم

 

 

بازار كه چه عرض كنم

 

 

نيم ساعت رفتم سر كوچه دم يه مغازه و برگشتم 

 

 

 

براي مامانم يه هديه كوچيك گرفتم

 

هديه براي همه ي مامانا هر چي هم با ارزش باشه نمي تونه هيچ كدوم از زحمتاشونو رو

 

 

جبران كنه

 

 

از همين جا بهت مي گم مامان خيلي دوست دارم روزت مبارك

 

 

                                           

 

 

دوس دارم خيلي زود زود شما دوتا بهم تبريك بگيد

 

اميدوارم بتونم مامان خوبي باشم

 

خدايا بهم كمك كن

 

حس خوبي دارم


                تصاوير زيباسازی ، كد موسيقی ، قالب وبلاگ ، خدمات وبلاگ نويسان ، تصاوير ياهو ، پيچك دات نت www.pichak.net

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان ساتیار
5 تیر 92 22:11
سلام، وقت بخیر.امیدوارم که حالتون خوب باشه. ساتیار در جشنواره ی تابستانی نی نی وبلاگ شرکت کرده...خوشحالمون می کنید اگه بهش رای بدین و با یک پیامک، عدد 103(صد و سه) را به شماره ی 20008080200 (دوهزار هشتاد هشتاد دویست) ارسال کنید. از لطف شما ممنونیم – شاد و سلامت باشید. http://satyarjun.niniweblog.com
بابای یسری جان
17 تیر 92 17:35
باز هم سر زده بیایید ، کمی آشفتگی بد نیست ، آن وقت ، تکاندن شانه های پر غبار، و مرتب کردن ِموهای پریشان ، بهانه ای می شود برای زندگی ام . شرکت دخترم در جشنواره تابستانه نی نی وبلاگ بهانه ای است برای آشنایی بیشتر با شما و پذیرایی از قدوم سبزتان در وبلاگ یسری دختر خوش قدم.
خاله آویسا
2 مرداد 92 2:03
سلام دوستای عزیزم. من تو جشنواره نی نی شکمو شرکت کردم. از همتون خواهش می کنم که به من رای بدین. کد من 527 است بی زحمت این کد رو به شماره 20008080200 اس ام اس کنید. من اولین باره که تو جشنواره نی نی وبلاگ شرکت کردم و خیلی دوست دارم برنده بشم. همتون رو دوست دارم ان شا الله بعدا جبران کنم... خوشحال می شم به ما هم سر بزنین
عضویت رایگان در گروه اینترنتی آلفا
8 شهریور 92 11:00
سلام دیگه لازم نیست هر روز وقت خودتون رو توی سایتهای مختلف صرف كنید.تا كلی عكس و مطلب مورد علاقه تان را پیدا كنید، ما آمده ایم تا خواسته های شما را برطرف کنیم ! شما فقط باید ایمیل خودتون رو هر روز چک کنید و منتظر زیباترین و جدیدترین مطالب و عکس ها باشید ! عضویت در گروه آلفا و استفاده از مطالب آن کاملا رایگان می‌باشد. راهنمای عضویت در گروه آلفا : http://hadieh.mihanblog.com
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به هما و كيا می باشد